Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Hein Quo ????
Hein Quo ????
Publicité
Derniers commentaires
4 mai 2008

Un genièvre = une pomme

- Acoute, D'siré, cha fait cinq cops su l'mos qu'te m'appelles, inne crisse ed foie, la goutte et pis tout l'restant.
I's'rot p'tête timps qu'te lèves el'pied au lieu d'lever l'coute.

- Ouais, ch'est vrai, docteur, mais ch'est dur ed perte ses habitudes.
Et pis je n'sauros mie arfuser les verres qu'in m'offe.

- Quind même, D'siré, te pourros freiner su le gn'nièfe. Te sais chouqu'te devros faire ?

- Nan, mais j'veux bin essayer.

- Ch'est facile. Quind t'as invie d'un g'nièfe, té croques inne pomme.

- Ohu, docteur, c'mint qu'j'vas faire pour in minger vingt par jour ?

Par Regis Lenglos

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité