Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Hein Quo ????
Hein Quo ????
Publicité
Derniers commentaires
5 mai 2008

CAFOUGNETTE

La reproduction des hérissons

In classe ed' sciences naturelles, ch'professeur d'minde à Cafougnette :

- Peux-tu me dire comment se reproduisent les hérissons ?
- In f'zan très attention M'sieur…

Cafougnette est un galaffe.

Un cop ,au fond de l' fosse, ches comarates à Cafougnette i ont voulu li faire eun' farce au momint de ch' briquet.
Y in a un qui a mis eun' balle d'revolver intre ses tartines.
Comme ch'étot un galaffe, Cafougnette i a tout avalé et i n'ont point rigolé du tout.
El' lind'main, Cafougnette i arrife tout triste à l' fosse et i crottent qu'i a mal digéré.
Sin copain li demande ch' qui s'passe.
" Acoute, qu'i dit Cafougnette, ch' matin in m'levant , j'ai pété un bon coup et j'ai tué min tchien".

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité